ساخت وبلاگ
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید راستی به وب بزرگ دیگر ما نیز سر بزنیدavatarthelastairbender.loxblog.com matavatar.loxblog.com (و به دو وب اصلی ما ما 100% حتما سر بزنید ضرر نمی کنید که هیچ صودم میکنید!!!) (^_^) باتشکر(YS) دو وب amcartoom.loxblog.com....&....faraveb.loxblog.com
آرشيو وبلاگ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 26736
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس

عکس از مجموعه کارتون اوتار
برچسب:, :: ::  نويسنده : ALEX-یونس

سلام مادونفرهستیم که وبا ساختیم متین (یونس )وalex(محمدرضا).برای بیش تر شدن مطلبا نظربدید.اگه تعداد بازدید کننده ها کم بشه دیگه مطلب نمیزاریم.بعضی از عکسا تووبای خارجیه ودسترسی بعضیا بهشون کمه. شمااجازه ی سیو عکسا ومطالبا دارید وازنظرمااشکالی نداره.!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت18:07---19 شهريور 1392
عجب وبلاگی داری انصافا وبلاگت خوبه من ذوست دارم آدرس وبلاگتو داشته باشم آدرستو داشته باشمست دارمبیا تو سایت من آدرستو بذار

نیما
ساعت16:07---19 خرداد 1392
یونس و alexعزیز، شما و دوستاتون خیلی وب های با حالی دارید و نویسنده های خوبی هستید. خیلی دوست دارم عضو گروه وبلاگ نویسی تان بشوم.

arrietty
ساعت21:20---13 بهمن 1391
مي بينم كه تازه كارين.يه سري هم به وبلاگ من بزنين. در مورد آواتاره.
پاسخ:باشه سرمی زنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب